jag kunde ha gjort vad som helst för att höra den tanken

Nu har jag opererats och det känns great, allt gick nog kalas bra. Känner mig knappt opererad, det ser bara ut som att jag vart i slagsmål i mitt ansikte.. men lite coolt sådär!

Idag när jag knallade ut från sjukhuset, lite små drogad och jävligt trött hör jag någon säga "Emelie!?" och där sitter Caroline Bladh i sin bil, hur stor är chansen liksom? Kommer inte ihåg varför hon stog där, men något med hennes papi. kan tänka mig att jag såg lite drogad och lät helt borta när vi prata, men ALLTID kul att se Carro ju :)


nu ska jag sova massor, ses imorgon tror jag bästa tjejer
jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: bladh

helt otippat! lilla gummsan, ses imorgon! <3

2010-06-16 @ 02:19:22
Postat av: #17

Lovely att du mår så bra!! :) <3

2010-06-16 @ 08:15:46
Postat av: ems

hihi sötisar <3

2010-06-16 @ 15:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0